Resfeber?

Nej inte än iaf. Har mest mått dåligt av att lämnat Putte, det är bara två veckor jag vet. Men han är min lilla bebis, min guldklimp och solstråle i min vardag. Och jag har aldrig vart ifrån honom så här länge på det här året vi haft honom. Lite separationsångest hade jag när vi åkte idag. Men det släpper nog när vi åker mot Arlanda på sön.

Jag & Linus har precis lagt oss i vårt rum hos mamma. Han spelar lite på mobilen och jag bloggar. Kvällen har bestått av pizza och filmtittande. Precis lagom då dagen började med packning o städ av det sista hemma innan vi åkte mot Oxelösund.

Fick utslag i hela nyllet idag och det har kliat som fan. Vet inte vad det beror på, men misstänker att stressen och den dåliga sömnen de sista två veckorna kan vara en bidragande faktor. Att det kanske kom nu när jag slappnade av, för jisses vad trött jag vart idag.

Men nu ska jag försöka sova och sen komma upp tidigt imorrn. Pussa lite på min kära fästman först! Natti Natti =)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hoppas ni får en underbar resa! Ser fram emot en massa bilder sen! Uppadterar du nåt från Miami?

2012-03-03 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback