Ni har väl inte glömt?

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaks klockan en timme inatt? Det höll vi på att glömma, men som tur är hade jag snälla arbetskamrater som påminde mig.

Har nu bestämt datum för Linus födelsedagsfirande. Linus familj kunde det datumet så det var verkligen jättekul! Det är inte lätt att få ihop när alla jobbar som de gör. Vi har även bestämt en hemfärd till min fam. Ska bli så skönt, det är alltid så mysigt att va där uppe.

Det tycker Linus med, han tycker det är så lugnt o skönt o sen brukar vi oftast spela spel lr nåt kul så det blir mycket skratt.

Det försvann ett blogginlägg för mig igår. Jag skulle rensa bland mina utkast och då låg det där, men hur kan det ligga i både utkast och bland publicering? Jag hade fler inlägg som låg bland utkast som ändå har publicerats så jag vågade inte ta bort mer ifall de med försvinner. Nån som förstår sig på blogg.se?

 Ikväll låser jag bloggen för ovälkomna läsare! Usch vad vidrigt folk det finns på denna planet!

Jessi


Kommentarer
Postat av: Sandra den bästa:)

Jag måste definitivt ha lösenordet :)
Sa ju till dig att jag är inne på din blogg typ varje dag å tittar hihi :)
Puss!

2012-10-28 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback