Regn o åter regn

Idag har det verkligen regnat HELA dagen, så himla tråkigt då vi hade planerat att åka till Bayside och strosa lite. Istället har vi setat här i huset hela dagen, spelat lite uno och bara tjötat. Jag är så himla uttråkad eftersom jag var inställd på att åka iväg. Det är ju en bit till buss och eftersom att halva Bayside ligger utomhus så känner vi inte att vi vill ge oss ut i monsunregnet.

Jag gnäller absolut inte, detta är första dagen på vår snart 2 veckor långa semester som vi har dåligt väder. Det har kommit lite regn nån dag, men det regnar i typ 1 min sen blir det fint igen. Idag har det verkligen öst ner, åskat o även blixtarna har visat sig väldigt mycket. Lite tråkigt. Jag hoppas på bättre väder imorrn så vi kommer iväg då, vill ju handla Converse!! (asbilligt här!) =P

Oh, när vi satt på altanen förut och det blev uppehåll en liten stund kom en delfin simmandes här vid bryggan. =) O igår kom det förbi två st. Dock är det lite svårt att fånga dem på bild då man inte riktigt vet vart de dyker upp nånstans. Lite roligt är det iaf. =)



Måste bara visa ett av skorna jag köpte häromdagen, De glittrar verkligen SKITMYCKET och är så otroligt fina i solen! I love them!

Nu middag!

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback