Födelsedag närmar sig.

Inte min då, jag har redan fyllt år! Men min kära sambos födelsedag! Kollar runt lite på nätet efter presenter och jag tror mig hittat några tiopoängare! =D

Fast vad kan jag ju inte skriva ifall han läser. =P det har vart lite knepigt och hitta presenter då han inte önskar sig något. När jag frågade vad han önskade sig så fick jag till svar: "ingenting, jag har allt jag behöver. Jag har världens bästa sambo, tre underbara vildar och ett fint hus"

Ja det värmer verkligen i hjärtat, efter 6,5 år tillsammans är vi fortfarande lika puttinuttiga mot varandra och vi skrattar och har kul varje dag. Kärleken blir bara starkare o starkare. Vi är helt enkelt själsfränder. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback