Fredag i Miami

Då var det redan fredag och dagarna bara flyger förbi, men vi har ju över en vecka kvar här och njuta av värmen. Jag är mycket piggare nu, rethostan har kommit nu och fortfarande lite täppt i näsan. Men ändå pigg.=)Så igår var vi i South Beach, det är där eliten håller hus. Gräddhyllan liksom. Alla dyra märkesaffärer finns där, men ändå är det billigare än i Sverige. 
 
Vi var på ett ställe och skulle bara ta en öl, jag en drink. Min drink bestod nog av en ca 1 liter och ölen på ca 1,5 liter. Gissa om det bara blev EN öl. haha.

Det sura är att jag har tagit så sjukt många helt otroligt fina bilder med mina kamera, men givetvis ligger kabeln som man för över bilderna till datorn på hemma i sverige. Bröööl! Jag tar nån bild sådär ibland med min mobilkamera som jag lägger ut på fejjan, och det är dom bilder som blir nu tills jag kommer hem. Ni får hålla er tills jag kommer hem för då blir det nog några inlägg bildbomb!!! =P

Idag har vi vart på Miami Beach, det var helt perfekt temp ute och i vattnet och vattnet är så klart o fint. Sen tycker jag det är lite coolt med Baywatch tornen. =P Idag var det strömt så då fick man inte gå ut så långt lr djupt, gjorde man det kom livvakterna i full fart. Fascinerande. Snart ska vi åka och äta på ett ställe som heter Flanigans. Hört mycket bra om det.



Underbart är det!

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback