Då var sagan slut.

Sista dagen här i Miami och flyget hem mot sverige går idag. Tycker dessa två veckor har gått i rapidfart, samtidigt som det känns som att vi har vart här aslänge.
Flyget går kl 18.15 lokal tid (23.15 svensk tid) så vi måste åka redan från huset kl 15. Tre timmar kvar. Allt är färdigpackat o städat, packningen tog lite tid då vi har liiite mer med oss hem än vad vi hade hit. Vi har tex 8 par skor som vi köpt här, o då hade jag med mig fyra par och även linus fyra par. 

Så vi fick ta ett extra handbagage med bara skor, helt sinnes. Men då är jag säker på att mina Converse kommer hem iaf. Är himla nojig över att väskan ska försvinna då syrrans försvann förra året. Har ju handlat massa fint.

Jag ser faktiskt inte fram emot resan då den är så lång och vi kommer inte komma hem till Jönköping förens på onsdag, två dagars resande alltså. Vi landar ju inte förens imorrn på arlanda så vi kommer komma till oxelösund på kvällen och då är det för sent att åka hem till jönköping, vi kommer nog vara rätt trötta med.

Däremot längtar jag ihjäl mig efter mina små fyrfotingar! Saknar dom så sjukt mycket! Putte har till och med fått en tröja härifrån. Linus är lite emot att ha kläder på hundar,men denna tröja lyckades jag övertala honom me. =P

Sen ska det bli skönt att kunna lägga upp bilderna på datorn från kameran som jag sen kan lägga upp här, har massa fina bilder att visa er!

Ne nu lite kortspel o en cola i solen! Vi hörs när jag kommit hem!




En bild på mig o Mamma när vi var i Bayside i fredags med en varsin Strawberry Daiquiri i handen. =)




Igår morse när jag & Linus var precis nyvakna. Lite färg har vi hunnit få trots sjukdomar o dåligt väder. =)


Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Nja, de får ju inte vara på köksbordet (eller vardagsrumsbordet, men ibland händer det väl att Nibbla får sayn på något blad och försöker. Annars är det rätt lugnt =)

2012-04-10 @ 17:43:48
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback