To be or not to be.

Vad trist det är med detta väder. Men vi var ute o lintränade med Putte i 1,5 timme o då var det faktiskt rätt skönt. Men nu har det blivit ännu mörkare ute, jag längtar nästan tills snön och vintersolen kommer. =)
 
Alla uteprojekt med huset är nu färdiga, nu har vi lite invändigt vi tänkte pyssla med under vintern. aldrig sysslolös. =P Men det är väldigt kul.
 
För 2 lr 3 inlägg sen skrev jag ju att jag funderade på att lösenordskydda min blogg.
Jag har nu bestämt mig för att göra det, finns ju alltför mycket psykon där ute som jag inte vill ska ha med mitt liv att göra eller se mina bilder. Många av er läsare har jag haft väldigt länge och vissa många år. Jag vill gärna fortsätta ha med er. Så det är bara att fråga om mitt lösenord antingen här eller på fb.
 
 
Jag kommer lägga upp lite mer bilder osv efter jag har lösenordskyddat.
 
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback