Världens bästa familj!

Idag när vi hämtade posten låg det ett stort paket i brevlådan. Jag såg genast på handstilen att det var från mor min! Så vi sprang fort in för att öppna det, och det låg massa roliga saker i paketet. "Lite höstmys" hade hon skrivit på ett vykort. =) jag & Linus blev jätteglada och tyckte det var superkul. Linus sa det: "men jag fyller ju inte år än" haha. Min mor gillar små överraskningar och att skämma bort. Och vi uppskattar mer en liten överraskning än nåt dyrt. =)

Jag har världens bästa fam! <3


Kommentarer
Postat av: ByCatrin

åh sånt är ju sååå roligt! ;D Älskar att göra sånt för andra nästan mer än att få det själv!

2012-10-28 @ 13:17:58
URL: http://bycatrin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback