Dag 3

Jaa dag tre här i Miami och vi har lite sämre väder idag. Det gör inte så mycket för jag ligger megasjuk. Inte så yberroligt om jag får säga mitt, men det är ju inte så mycket att göra åt. Jag är glad att det inte är så bra väder nu när jag ligger dålig, då hade det känts ännu sämre.

Men vi har ändå 25 grader fast det är molnigt o blåser. Lite regnade det på förmiddagen med. Klockan är ju strax bara tolv här så vi har hela dagen framför oss, men för mig blir det inte många knop. Måste bli frisk först. Jävla förkylning!

Så det har ju inte hänt så mycket här än. Vi har sett lite delfiner, Linus såg en manate (sjöko) som dök upp precis vid bryggan när han stod där. Och pelikaner är det massor av. hur stora som helst. De ser ut som de där dinosaurie fåglarna från Jurassic Park när de flyger. =P Pappegojor och en massa småödlor har vi här på verandan med.

Bara lite svårt att fota alla djuren, de är ju så snabba. Men igårkväll innan vi skulle gå o lägga oss såg vi ett djur jag helst hade velat slippa och se men som är ett vanligt problem här i USA. En KACKERLACKA!!!!! Sprang i hallen utanför våra sovrum!! EEEUUUWW!!!!! så nu har jag besprutat hela huset med kackerlacksgift! äckliga snabba små ohyror är dom! Jag har inte fört över bilder till datorn så det får ni vänta lite med. En snabb uppdatering bara.

Nu ska jag försöka ta mig till närbutiken runt hörnet här utan att falla ihop o dö på vägen. Jag hatar o va megaförkyld!

Hoppas ni har det bra hemma i sverige!

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Trisst att bli sjuk precis när man ska iväg sådär ;( Men du är ju i Miami i alla fall. Fölr över lite krafter till dig och hoppas du blir frisk snart. Ser fram emot bilder framöver!

2012-03-09 @ 11:17:49
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback