Sover i gästrummet.

Jag har setat ikväll och lagt över en massa bilder från telefonen till datorn. Var länge sen jag gjorde det så det har hunnit bli en del bilder. Har jätte mycket att visa upp på bloggen från dec månad bara med alla födelsedagar, jul o nyår. Men det orkar jag inte nu, nu ska jag gå in o lägga mig i MJ-rummet och kolla färdigt csi som visas på tv. Vi har ju en tv i sovrummet, men det behövs en box för 1900:- för att kunna kolla tv där inne. O det är verkligen perfekt att lägga sig i gästrummet o kolla därifrån in i vardagsrummet. Sen gillar jag o sova där inne när jag sover själv. Tycker det är ett mysigt rum.



Sen känns det på nåt sätt tryggare där när jag sover själv eftersom det är i mitten av huset.Det känns som om att man har mer koll på nåt sätt. Lite paranoid blir man ju när det var så sjuukt mycket inbrott här i jkpg den senaste månaden. En kollega till mig hade inbrott i källaren, när de var hemma! Obehagligt tusan.





Kolla, man ser perfekt. Ingen förstår riktigt hur jag ser tv:n o texten därifrån. Men vi har stor tv och jag har bra syn så det är inga problem för mig.

Ne nu ska jag ta med mig alla djuren o gå o lägga mig där. Det är en 140 säng där, men med mig, en hund o två katter så blir det trångt där. =P
Mysigt iaf.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback