Pysseldag!

Idag kom vår bänkskiva till garaget som vi beställde på Ikea för ca 2v sedan. Det blev verkligen skitbra och det känns skönt att ha en "arbetsyta" för saker som man kanske inte vill fixa med på köksbordet.



Stora gröna bilen kom vid halv 10 imorse. =)



Så här blev det med bänkskivan. Den är liiite längre än vad skåpen är, men det gör inte så mkt tycker jag. Kommer bli toppen det här! O nästa v ska vi handla lite mer hyllor o sätta upp.

Jag har pysslat med lite annat idag.



Jag har målat våra hussiffror. Just nu har vi ingen siffra på huset och helst vill jag ha jätte stora bokstäver, men de kostar 1500:-/st så vi nöjer oss med dessa små så länge. =)

Vi har även satt upp en massa hyllplan i skåpen i tvättstugan, så nu är det ordning i städskåpet med. Men vi saknar lite hyllplan till två skåp. Får väl köpa nya på Ikea, tänkte ha skåpen i tvättstugan som Linneskåp sen när vi får bort allt som ska vara i garaget. Just nu tar det upp en hel garderob i gästrummet som jag vill ha lite annat i. Sakta men säkert går det framåt.
Nu står maten i ugnen. Blir kyckling i påse med plommonsås o ris. Gudagott!! O om ett litet tag bär det av till jobbet för min del. Första mässan på detta år! GÖTT!

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback