Personalfesten!

åååh vilken helg jag har haft! Jag jobbade som en röv hela förra veckan så jag var rätt trött o tog ledigt lördagkväll för att orka med söndagen. Var så skönt att bara ligga hemma i soffan o kolla en film med en god öl till o mina grabbar brevid. <3

Sen kom söndagen och vid 10.40 körde Linus in mig till jobbet där vi samlades några st och väntade på bussen som skulle ta oss till Göteborg! Den kom lite senare än planerat men vid 12 kom vi iväg. Alla var sjukt taggade och det var en riktigt rolig stämmning på bussen med Rock Quiz som tidsfördriv.

Vi anlände till Scandic Opalen i GBG vid 14 tiden och eftersom vi var lite sena var det bara direkt in till konferenssalarna där vi lyssnade på två riktigt bra föreläsare. Vi hade lite paus mellan föreläsarna där vi fyllde på vätskeförrådet med öl & vin som serverades. Där började festen...

Strax efter kl 17 anlände vi till Scandic Europa, och vi som skulle sova över fick våra rum. Så upp fort som tusan och göra sig iordning i rapidfart! Fasiken vad stressade vi var! Men resultatet blev nog rätt bra ändå. =P Temat för kvällen var nämligen Rock! Ett tema alla gillade. Vid kvart över sex började hela gänget traska bort mot hamnen o Kajskjul 8 där festen höll hus, o vilken fest!

Redan när vi kom var alla på sitt bästa humör o det var heelt galet, folk kunde inte sitta still under middagen. Sen klev Sara Löfgren på scen och hela byggnaden tamefan skakade. Tycker synd om servisen, de hade inte det lätt att försöka servera oss alla när alla stod på stolar, bord o i alla gångar. Helt sjukt!
O Sara är helt jäkla apgrym!! Hon är heelt otrolig, o vilken power i rösten hon har!! Hon får fem av fem stjärnor, för hon är en riktig stjärna!

Festen fortsatte i samma anda hela natten och det var verkligen en riktigt bra personalfest med riktigt bra Rocklåtar!



Synd att jag inte tog ett bättre kort på min kavaj o hela utstyrseln. Det rosa bandet satt det en badge längst ner där vi hade drinkbiljett och så stod det våra namn och vilket hotell vi kom från.



Det var väldigt många bord med tanke på att vi var 600p. =P



Direktören för hela västdistriktet var utklädd som Slash! Riktigt kul tyckte jag.



Sara fick igång hela stället o sicken fest det var!


Mer bilder tänker jag inte lägga ut här, men ni har en lite blick i hur vi hade det.

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Ser riktigt häftigt ut =)

2012-01-24 @ 09:58:09
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback