Nytt år, nya möjligheter???

Idag åkte jag o fnaskis hem till Jönköping, o jisses vad skönt det var att komma hem! O ännu mer jisses vad skönt att ligga i sin egen säng! =P jag gillar mitt hem. ;P

Jag såg igår på facebook att väldigt många hade förlovat sig på nyårsafton. Ett yberstort grattis till alla er sötnosar! :)

Då är det alltså nytt år och nya möjligheter. Hm... Det tror jag väl så mycket jag vill på, men jag är övertygad om att det blir ett bra år. 2011 var inte vårat år, så därför är jag övertygad. Sen blir det lite vad man gör det till.

Var tacksam o inte gnällig, visa kärlek istället för hat, var stor istället för trångsynt, hjälp andra mer än dig själv. Är du det kommer du få mycket tillbaks och i svåra stunder är du aldrig ensam.

Nu filosoferar jag för mycket igen, har en tendens att göra det framåt natten. Men nu ska jag o hjärtat kolla ett avsnitt CSI i sovrummet o MYSA!! Har saknat honom massor! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback