Lördagsmys!

Ja, jag o Putte myser här i soffan iaf. =) Linus jobbar o sliter på som vanligt. Jag har legat dålig här i två dagar, så jag har egentligen inte så mycket att uppdatera om. Men idag har jag iaf vart feberfri och det är himlans skönt. Bara det onda går över med så jag kan röra mig och gå ut. jag är lite trött på att bara ligga i soffan, o krypa till toan. Jag kan nog inte med ord beskriva hur ont jag har hela tiden. Men förhoppningsvis släpper det snart.


Har tänt lite ljus med för extra mysstämning. Jag har aldrig några lampor tända när jag är själv hemma. Jag har två fönsterlampor som jag har tända dygnet runt. Grannarna tror nog att vi aldrig e hemma. Men det känns som att alla ser en när man tänder upp. Jag har nog inte riktigt vant mig vid att bo på bottenplan, men jag älskar att bo i hus!

Varför vi var hos polisen häromdagen får ni veta snart nog. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback