Hej mitt vinterland.

Vad underbart det var idag o vakna till detta väder. Blir nog en lång promenix med fnaskis. =) vi har ju fått massa snö inatt så nu är det vitt o fint igen.

Jag tänkte att jag skulle hållt mig vaken och kolla småkronornas match inatt. Men det blev inte mer än en tanke då jag somnade vid ett. Jag fick fråga Linus när han kom hem imorse kl 05.30 från jobbet. Himla kul att dom vann!! =D

Ett mord har nog begåtts inatt vid trappen på framsidan. Det ligger en liten blodfläck och mot husväggen o under trappen är det en jäkla massa fjädrar. Men inga spår i snön... Hm. Säkert vår huskatt som hittat lite kvällsmat.

Nu in till Ikea o heavy shoppa. Vi fick ju väldigt många presentkort i julklapp och tillsammans blir det några tusenlappar, o för den slanten får vi hela garageinredningen. Ska bli skönt att få iordning där, då blir det samtidigt lite ordning i tvättstugan där mycket verktyg står nu.

Have a Nice day. =)


Kommentarer
Postat av: Catrin

läskigt!

2012-01-06 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback