Härliga söndag.

Jag älskar söndagar. Det är sånna dagar som är riktiga slappdagar. Eller pysseldagar. Dagar där man inte har "måsten". Oftast den dagen i veckan som jag ringer o pratar med min mormor med =)

Idag på förmiddagen åkte jag själv in till Huskvarna för att fylla på kylen lite från Willys. Ibland tycker jag det är skönt att åka o handla själv. Speciellt om jag ska till Ica Maxi, då åker jag gärna en vardag vid halv nio på kvällen. Då kan man verkligen gå o strosa i lugn o ro.

Vid två kom både BM och Linda & Koffe hit. Linda gjorde naglar på både mig o Bm. Jag kan inte vara utan mina naglar, inte nu när jag haft de så länge. Idag kunde jag inte bestämma mig (som vanligt) mellan tre färger. Så Linda föreslog att jag skulle ta alla tre o det blev YBER snyggt!! Linda är grym på det hon gör. Hon har så mycket idéer o förslag, o hon tycker det är lika kul som mig att testa nåt nytt. Ska ni göra naglar: GÅ TILL HENNE!! =)

Putte har för övrigt blivit bättre i ögonen, så han har fått vara utan tratten idag. Snacka om lycklig hund. Riktiga mirakelpads vi fick eftersom de verkade så snabbt. Men han har kliat lite nu på kvällen så helt över är det nog inte. Vi ska ju smörja i en vecka så det dröjer nog några dagar till innan det är borta. Men framsteg gillar vi! Synd bara att Putte inte kunde leka med Mulle & Devil idag, men förhoppningsvis ska inget komma i vägen för nästa gång. Putte behöver verkligen träffa andra hundar.

Det är ingen ide jag frågar hur er helg har vart eftersom det är dåligt med kommentarer.....

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback