Frisk??

Jag blev ju riktigt dålig i torsdags. Det var som att trycka på en knapp, det bara kom. Ont i magen hade jag ju redan på morgonen. Sen började det släppa i lördags o i söndags var jag lite piggare. Sen i måndags kunde jag tom äta utan att må så illa. Så jag gick o jobbade igår...

Men det blev värre igen. Hur kan det bli värre igen när det hade börjat bli bättre??. Så redan efter 12 åkte jag hem igen. Ett samtal till vårdcentralen o sen börja knapra piller. Antagligen matförgiftning. Fy Fabian säger jag bara.

Pillerna verkade på en gång och igår kväll åt jag första måltiden på fem dagar med aptit. Idag har vart lugnt. Jag får ont i magen av tabletterna, men det kan jag ta bara resten försvinner. Jag har även vart ute på lite längre promenad med fnaskis idag. Det gick lite sakta, men vad skönt det var!

Sen var det så himla fint väder ute igår så jag klädde på mig, tog en filt, satte mig på baksidan och njöt av solen medans Linus & Putte kastade boll o busade i snön. Jag älskar att bo här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback