2 veckor kvar

Idag är det exakt två veckor kvar tills flyget går till Miami! Jag vill åka NU. =) men vi jobbar rätt mycket och har fullt upp tills vi åker så jag tror tiden går fort.

Igår började vi dagen ute hos morfar med lite fika. Lilla Miranda var även där med o fikade. Hon växer så snabbt och har redan börjat på dagis. Och i Juni blir hon storasyster och Linus blir morbror igen. Kul va? =) jag hoppas på en pojke, det vore roligt med en av varje. =P

Jag & Linus drog henne i pulkan igår och hon sitter med armarna rätt ut och blir stel som en pinne. Haha Vi fick oss några skratt igår. =P

Idag står handling på schemat, vi tänkte handla för dessa två veckor innan vi åker, samt lite smått till resan och bunkra upp med djurmat så dom klarar sig när vi är borta.

Det bästa är att vi behöver inte lämna bort varken katter eller hund. Putte är väl Inge problem att lämna bort. Men katterna är lite svårare eftersom de gör uppror och river sönder tapeter. Jäkla katter. Så Li ska bo i huset medans vi är borta, och det känns riktigt bra. Då har vi nån som har koll på huset med. =)

Förresten, det går inte kommentera på mina inlägg när jag bloggar från mobilen. Varför vet jag inte, men det är irriterande.Ni andra som gör det, kolla ifall ni kan få kommentarer på era inlägg.

Ne nu frukost och sen handling! Ha en bra söndag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback