Ung Cancer!




Jag tycker att varenda en som läser min blogg ska titta på denna video och sprida den vidare. Den är så hemsk och underbar på samma gång. Det handlar om unga vuxna som drabbas av cancer och som känner sig ensamma i sin kamp. De behöver nån som förstår vad de går igenom, hur de känner och mår. För vi andra kan inte göra det. Även anhöriga som inte vet hur de ska ta situationen, hur de ska tänka, hjälpa o må.

Som de flesta nu vet så drabbades min Lillasyster av strupcancer år 2004. Det var det värsta som kunde hända min familj... Och jag önskar inte det någon i hela världen. Jag önskar att någon hittar ett botemedel mot det och att det inte finns mer...

Idag är hon friskförklarad men det tog många månader av hennes liv och uppväxt. Det jag tyckte var så bra med denna video är att de vill inte kränga pengar som de flesta organisationer vill. De vill hjälpa. De vill hitta de människor och anhöriga som drabbats av denna sjukdom.. För att de inte ska känna sig ensamma..


Lägg upp denna på era bloggar o Facebook!!


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback