Supersöndag.

Idag kom min kära familj ner för att fira mig. Jag hade gjort en smörgåstårta till fikat, personligen tyckte jag inte den var wow. Men det kan ju bero på att jag håller på att bli megaförkyld så jag inte känner nån smak. =P Har fått massa fina presenter idag som jag är supernöjd över. Fick fina presenter igår med för den delen. =) Blir ju nästan lite bortskämd. Men det gillar jag. =)




Min halvgoda smörgåstårta som jag gjorde. De andra tyckte den blev jättegod och det är ju iofs huvudsaken.



Mormor, mamma o Linus.



Fina blommor har jag fått idag med så nu är det jätte fint på framsidan, tycker de gjorde jättemycket.



Visst är de fina?



Sen kom världens bästa Linda o gjorde naglar på mig, syster o mor. Mina är de till höger o syrrans till vänster. Visst blev de fina? Linda var så gullig för hon kom med en jättefin blomma o födelsedagskort till mig med som jag givetvis inte tagit kort på.


TACK ALLA!!! =)


Imorrn är ju min riktiga födelsedag så att säga o då ska hjärtat mitt plus familj fira mig så jag hoppas att jag piggnar till eller inte blir sämre tills imorrn. Längtar yber. =)
Nu sitter ja o syrran i soffan o myser framför partaj med lite naturgodis.


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback