Söndag.

Fy fasiken vilket väder vi har här nere.. Jag gillar verkligen inte åskan, så om det åskar på nätterna när Linus jobbar brukar jag o fnaskis sitta under samma täcke o darra. haha. Jag är glad att jag hann gå ut med honom innan spöregnet o orkanen o blixten kom. Sånna här dagar gillar jag verkligen att sitta inne med en kopp te. Kanelbulle te är det just nu, suuupergott! =)


Min mor, mormor o syster sitter just nu i bilen på väg ner hit för att ge mig massa paket. =) Tråkigt me bara att jag sitter o är ybersnorig o börjar bli sjuk.. Kan ju inte va sjuk imorrn på min födelsedag. =O
Jag hade egentligen inget att skriva, egentligen så borde jag fortsätta med smörgåstårtan som jag påbörjade nyss, men det var mer lockande att sätta sig här.


Jaja får se om jag skriver ikväll o visar vad jag fick av min fam. =)


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback