Naglar

Det har ju inte hänt så mycket nu när jag legat sjuk flera dagar, så det har inte funnits så mycket att blogga om. Jag har rensat och sorterat lite bland mina bilder på datorn, egentligen skulle jag behöva föra över till den externa och rensa på gamla datorn me o där är det hundratals me bilder...

Men tänkte lägga upp lite bilder på de naglar jag gjort hittills, har glömt lägga ut de senaste gångerna.

Klicka på bilderna för att få dem större.

1.
Dessa gröna var de allra första jag gjorde för ca 1 år sen. Grönt är min favvofärg.

2.

Dessa svarta/silvriga gjorde jag till midsommar.

3.
  . 
I somras var det fint me lite färg. När jag skulle ta kort på naglarna kom Molly o satte ner sin tass brevid, precis som att hon me ville ta kort på sina klor. Haha

4.

Dessa är mina absoluta favoritnaglar hittills. Den färgkombinationen var verkligen snygg till min hudton och det var verkligen "jag".

5.

Jag o Linda exprimenterade lite med nya färger hon fått in. Här är det mina egna naglar o inga tippar.

6.

Dessa har jag nu o det är ju som sagt mina egna naglar det med. Gillar färgkombinationen.


Vilka tycker ni var finast? =)



Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Skit snygga allihop ;)

Saknar min förlängning jag hade mars - juni Men blev för dyrt i längden =( Sen höll dem inte allt för bra i och med mitt arbete heller...

2011-09-16 @ 21:30:49
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback