My new profile pic on fb. =D jag har jobba...

img_1903 (MMS)

My new profile pic on fb. =D jag har jobbat som en röv nu hela veckan så det finns inte så mycket att skriva om eller bilder att lägga upp. Kl är snart halv tre o jag kom hem från jobbet för ca 45 min sen o ligger äntligen i sängen. Det bästa är att min röv vecka är slut och jag är ledig imorrn. Det värsta är att på måndag börjar en ny röv vecka med dubbelpass, tidiga mornar o sena nätter. Hela oktober månad blir så för mig. Förresten, jag kan inte gå in på bloglovin o läsa mina favvobloggar. Kan ni det? Det kommer upp en heeelt annan sida. På denna fråga vill jag gärna ha svar tack. Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag kommer in nu på morgonen i alla fall. Kanske hade de nån systemuppdatering eller nåt...

2011-09-25 @ 08:49:02
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback