Mumma!

Igår mellan mina jobbpass så åkte jag till a6 o mötte upp Linus & Jens. Linus var o handlade presenter inför min födelsedag o vi beslöt oss då för att äta grillbuffe. Den var verkligen supergod, och jag fastnade verkligen för kycklingen.. Men sen lever jag ju på kyckling typ.. =P Älskar verkligen kyckling. Men sen tog vi en liten sväng där inne efter maten och jag hittade denna som jag tänkte avnjuta ikväll.



Hur gott låter inte detta?! =)


Idag är jag verkligen suuupertrött, det känns att det var ett tag sen jag jobbade mässa. Men det är verkligen roligt och det är skönt att allt är "som vanligt" igen. Men nu i helgen är jag ledig. Blir lite firande av min födelsedag även fast jag fyller på måndag. =P


Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

MUSMS! LÅter inte alls fel =)

2011-09-10 @ 14:45:14
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback