Born from a Boombox.



Denna film är en av mina favoritfilmer, jag är helt såld på dansfilmer och tycker de människorna är så facinerande. Har ni inte sett den så tycker jag absolut ni ska göra det.

Sen finns det två andra dansfilmer som jag tycker är fenomenala


You got served är väl inte den mest påkostade filmen, men människorna i den gör hela filmen.



Älskar denna med, ska nog ta en riktig dansfilmmaraton imorrn.

Jag har många såna filmer hemma så det är bara välja o vraka, o eftersom att jag aldrig verkar bli frisk så blir det väl ytterligare en soffdag imorrn. Det är faktiskt rätt skönt ändå att ha hund när man är sjuk, så länge man inte har feber förstås. För det är rätt skönt att komma ut några ggr per dag, även om jag inte orkar med några långpromenader.


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback