Ytterligare ett rum av musik.

Ja som många vet så lever både jag & Linus för musiken. Och vi vill gärna  att det ska synas i vårt hem, som tex Michael Jackson rummet jag gjorde. Kommer ni ihåg det? Vi hade ju ytterligare ett rum som vi inte intrett än. Det var fullt av kartonger och massa annan skit, vi använde det som förvaringsrum i stort sett. Så i förrgår fick vi ett ryck o ville inreda det. Vi var båda överens om att vi ville ha nåt form av kontor. Och eftersom jag valde tema MJ i gästrummet så fick Linus välja detta, o det blev tema Iron Maiden. Det är väl iofs mest tavlor av bilder o tidningsutklipp som vi själva samlat ihop från konserterna.

Så typiskt att jag inte tog en före bild.


 
=)



=)


Vår "Juvel" har vi nu ramat in och satt en bild bakom från konserten 2008 där Steve Harris hade svettbandet på sig. Att Linus lyckades få ett av de två som han hade på sig utan att bli nermejjad är för mig ett under. Men vi tycker det är liiite coolt. =)



Tidningslöpsedlar som vi fick utanförkonserterna 2005 & 2008.



Bilder från konserten 2005.


Vi är båda suupernöjda över hur det ser ut nu, det är lite småfix kvar men i stora hela så är det näst intill färdigt.

Vad tycker NI? =D


Jessi


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fint gumman!

2011-10-19 @ 20:59:04
URL: http://lindakeranen.blogg.se/
Postat av: Catrin

läckert-!!

2011-10-19 @ 21:51:02
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback