Vilostund

Idag gick jag upp relativt tidigt för att köra hem till jkpg. Jag åkte upp till Oxelösund i förrgårkväll. Var inte alls planerat. Jag var trött på att sitta hemma o Linus jobbade. Ryggen var skit, men med hjälp av lite piller tillräckligt gott skick för att köra. Så jag o putte åkte upp o låg i hennes soffa ist för här hemma helt själv. Yber Mysigt att bara ha systerkväll ibland. Ryggen är inte bra än, en undersköterska sa till mig att det kan sitta i jättelänge. =( o värst är det på nätterna o mornarna eftersom jag ligger o blir stel, smärta säger jag bara. Så jag sover verkligen skit på nätterna, en vilostund var i behov när jag kom hem o Fling blev verkligen yberglad. Hon satte sig på min axel o vaktade tills jag somnade. Hon ville verkligen ha mig för sig själv. Mysiga djur! Ne nu lite big Bang theory innan en ny natt med skitsömn. Den serien är grym! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback