Vardagsrum 2

Kom hem vid halv 2 inatt från jobbet så kände inte riktigt för att sätta mig vid datorn då för att lägga upp mer bilder, o nu på dagen har vi vart inne i stan o storhandlat bla, det är jobbigt att göra men fruktansvärt skönt när det är klart. =) Iaf,vi har ju två vardagsrum. Ett som vi har möblerat och använder som vardagsrum och ett som fortfarande står tomt och som vi ställde alla kartonger i när vi gjorde iordning kontorsrummet.




Så här ser det ut nu, nu har vi rensat bort en ca 10 flyttkartonger o en hel del till sortergården, såg ut som rena bombnedslaget här inne. Högen till vänster ska upp på vinden och den lilla högen till höger ska hem till mor o syster i Oxelösund.



Jag har fått upp lite i fönsterna.




Eh.. ja vi har en del filmer, några hundra sådär..... Ändå vet vi aldrig vad vi ska kolla på när vi ska ha filmkväll för "vi har inget hemma" (!!)




In till sovrummet. Jag älskar verkligen den blå randiga tapeten. Jag såg den på nätet, skrev ut en bild och gick till ekholms färgcenter o frågade om de kunde skaffa fram en liknande till mig. Hon hade precis denna som jag ville ha. Bra service där!

Planen är väl att till våren försöka få in två soffor, bord o mattor där inne. Vi tänkte ha det mer som sällskapsrum o spelrum. Vi spelar ju en hel del spel. Nu i vinter så vill vi få in gardiner så ser det liiite mindre naket ut, o sen kommer julgranen stå där i jul. =)

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback