Sovrummet

Jaa idag har vi fått någorlunda iordning på stöket här hemma o det var superfint väder ute idag så jag passade på att fota lite i huset så ni får se hur det ser ut just nu. Vi är ju långt ifrån färdiga men just nu så trivs vi bra som vi har det. =) Börjar med the master bedroom.




***



***



***



***



Skit osså, hade lite problem att ladda upp bilderna. Tog sån tid. Jag har haft mycket problem med blogg.se på sista tiden. Nån mer som haft? Iaf, så hinner jag inte lägga upp på resterande huset nu utan måste sticka till jobbet. Men så här ser vårt sovrum ut iaf. Lägger upp ikväll om jag inte kommer hem för sent annars imorrn.

Hej svejs!

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

super fint =)

2011-10-25 @ 21:40:01
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni har det så snyggt gumman. Koffe och jag är ute efter en liknande lampa till vårat sovrum, jätte snygg (:

2011-10-26 @ 16:25:36
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback