Serie-torskar.

Nu när jag vart hemma en vecka och inte vart så yberrörlig pga ryggen så har det blivit en del tv-tittande. Mest serier då. Jag o Linus är båda serie torskar och vi har ett stort skåp fullt med olika serier. vi följer väldigt många samtidigt och en del kollar vi om. Det är det bästa med att ha dem hemma. Kan titta hur många gånger som helst.O nu när kylan o mörkret smyger sig på är det mysigt med en massa serier. Tänkte dela med mig av lite bra serier. 

Men mina tre favoriter är:

1.  

På en orubblig första plats kommer Supernatural som handlar om bröderna Winchester. Jag har nog sett om serien ca 5-6 gånger och väntar just nu på att säsong 6 ska släppas. Det handlar om en massa övernaturligt, legender, myter, änglar, demoner osv. Jag bara älskar det!! Besatt är ett annat ord. =P

2.


På Andra plats kommer Sons of Anarchy. Handlar om ett MC gäng som bor i den lilla staden Charming. De styr i princip allt i staden och denna serie är full av intriger. Jag har inte träffat på en enda person som sett denna serie och sagt att den var dålig. Den överträffar mycket och är verkligen värd att se!! Den har allt, sex, drugs & rock 'n' roll!

3.


The walking dead är verkligen värd tredjeplatsen. När det kommer till zombiefilmer osv så är det bara splash splash o massa blod. Denna har faktiskt en handlig, en väldigt bra sådan. Både jag o Linus fastnade verkligen för denna serie på en gång.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men sen är det många som kanske inte gillar o se läskigt/övernaturligt/action. Då rekommenderar jag verkligen denna serie:



The Big Bang Theory är det roligaste jag sett på länge, Linus & jag har skrattat så vi kiknat. Handlar om fyra vetenskapsNÖRDAR och deras granne Penny som inte har någon förståelse för deras livsstil. Superkul!

Andra serier som jag följer lr tittar om:


C.S.I


Desperate Housewives.


Vampire Diaries.


Prisonbreak


Family Guy


True blood.


Sa jag att jag var en serietorsk?? =P Nu ska jag fortsätta titta True Blood, började titta på det igår. Nu börjar jag nog tycka det är rätt bra. o dessutom är både jag o linus emot nedladdning, så allt har vi hemma i originalförpackning. =P

Jessi




Kommentarer
Postat av: Sebbe

Missat Falling skies? :-)

2011-10-11 @ 02:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback