Ser ni detta??? Jag är helt till mig. Satt...

img_5930 (MMS)

Ser ni detta??? Jag är helt till mig. Satt o surfade på Disturbeds hemsida o fick se denna. Jag kan ha en metal-gran!! =D de släpper för övrigt sin nya skiva nästa tis och jag räknar dagarna. Idag har jag gjort naglarna hos Linda, blev lika bra som vanligt fast liite coolare. Hon är bäst helt enkelt. =) nu ikväll har jag o Linus fortsatt på halloween temat och tittat Dawn of the dead. Den är min favoritfilm i den genren. Vet inte hur många gånger jag sett den. Sen kan det ju bero på med att en av Disturbeds låtar är med två gånger i den. Nee nu ska vi kolla lite big Bang theory innan vi ska sova. Natti. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback