Måndag.

Ja nu var det måndag igen o en ny vecka tar fart. Förra veckan kom det sista huset på gatan på plats. Så nu är alla tio hus uppe och vi är nu 5st av 10 som flyttat in. Lite kul, att det går så fort. Det som är lika kul är att nu är den tunga trafiken över tills våren kommer och alla ska ha matjord. woho! Ska ta bilder på gatan nån dag så ni får se.

Tänkte bara lägga upp en bild på naglarna jag gjorde igår.



Så här blev dem, lite coola tycker jag faktiskt. =D

la jag upp mina förra? Jag kommer inte ihåg, så jag lägger upp en gång till.



Mina Ed Hardy nails. Det bästa med Linda är att hon kommer med så mycket ideer o säger: "men så här kan vi göra, o en ide är ju att... "

Vi pratade igår om att vi skulle ta en heldag i dec o att jag bjuder in lite tjejer o göra naglar till ett bra pris. Få lite fina julnaglar. =)



Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback