Lite åsikter tack.

Jaa jag skrev häromdagen att ni gärna fick skriva vilka ni var som läste och vad ni ville se mer av, då var det bara Catrin som svarade och att hon gillade när jag la ut bilder på huset. Jag tänkte jag skulle ta ordentliga bilder på varje rum nån dag, jag vet att det var länge sen jag la ut bilder men jag kommer inte riktigt ihåg om vi har gjort nåt mer i dem sen de senaste bilderna. Men just nu ser det ut som ett kaos är hemma då vi börjat riva i alla kartonger och rensar. Så det får vänta några dagar. =P


Jag ser att jag fått många nya läsare o det är superkul så därför blir jag lite nyfiken, sen vill jag ju veta om jag har kvar mina gamla läsare?

Så det vore superkul om ni ville svara på dessa frågor åt mig, tar ju ingen tid. =P

*Vad heter du?

*I vilken stad bor du?

*Hur länge har du läst min blogg?

*Vad tycker ni är bra med min blogg?

*Vad tycker ni är mindre bra?

*Vad vill ni se mer av i bloggen?

*Favoritfärg?



Nu blev det många frågor,men jag känner att jag börjar hamna i lite bloggtorka och jag behöver lite ideer o pushar! =D


Jessi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback