Jag har precis gjort detta. Tagit ett avko...

img_5220 (MMS)

Jag har precis gjort detta. Tagit ett avkopplande skönt bad. Det jag gillar mest med badkaret är bubblorna. Det är mest bubblor vid benen så det blir ju som massage. Och det är himla skönt när man haft tuffa dagar på jobbet med mycket spring. Men nu ska jag lägga fram kläder o krypa ner tror jag. Vill vara så pigg som möjligt imorrn då jag jobbar på dagen o sen ska på ladies night. Woho! God Natt mina kära läsare! Vilka är ni förresten?? Nu har jag ju fått en del, vore kul om ni ville skriva vilka ni är o vart ni bor. vad vill ni se mer av i min blogg?? O sen favoritfärg!! Haha =D nu e jag trött. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Mig har du väl redan koll på =) Favoritfärg får nog bli mörklila och jag gillar när du lägger ut bilder på huset inredning och 'arbetet' ni gör. Hoppas ni får en super härlig kväll på ladies night!

2011-10-22 @ 10:16:37
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback