Gästrum.

Ja vårt gästrum var "mitt rum". Jag o Linus tog ju ett varsitt rum att inreda. Vi kom överens om att inte lägga sig i vad den andra ville ha eller bestämma nåt. Självklart fick det inte bli nåt extremt som den andra absolut inte skulle tycka om. Jag la ju upp bilder på Linus rum häromdagen o de ligger under kategorin "Husbygget"



***




***




***




***




Ja så här ser de ut. Jag är rätt nöjd, eller väldigt nöjd. Speciellt med målningen. =) Det är personligt o så vill vi ha det.



Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Super snyggt! Gillar verkligen 'siluetten' på väggen, just att det blir lite mer än bara en 'fondvägg'

2011-10-27 @ 17:10:02
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback