Den perfekta klänningen.

Ja jag är på jakt efter den perfekta klänningen, inte till mig utan till min blivande guddotter. Dopet kommer inte vara förens i början på nästa år, men sånt här tar tid att hitta. För den måste vara perfekt. Jag vill gärna bidra med något till dopet, så sandra gick med på att jag står för dopklänningen. Eftersom Alli är 2 år snart så kommer det inte bli en klassisk dopklänning. Utan nåt mer liknande denna:

 

Hur fin är inte denna? Självklart kommer jag inte köpa något utan att både Sandra o Ramos är 100% nöjda, det är de som har sista ordet. Men det är så kul att surfa runt o hitta massa små söta klänningar. =) Jag längtar sjuuukt mycket!! =D


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback