Toaletterna

Nu är jag hemma hos syster i Oxelösund och passar på o lånar hennes dator så jag kan lägga upp mina bilder som jag tjatat om. =)

Toaletterna är som sagt helt färdiga nu. Eller ja, vi ska väl inreda lite till i badrummet innan vi ä nöjda, Men inga hantverkare behövs mer där iaf.



Golvet är lite renare än sist, men jisses vad svårt det är att få bort allt byggdam o fogrester o kalkavlagringar. Men vi ska ha lite limegrönt som brytfärg där inne. Så tråkigt med bara vitt o svart.



Toalocket har jag bytt ut o så har jag satt upp lite fina ljusstakar. (Som jag hoppas mina små kissar inte välter ner.)



Även vaserna o blommorna ligger rätt mycket i riskzonen. men jag tror faktiskt att de kan överleva rätt länge. O det är så skönt med dubbelhandfat, nu slipper linus gnälla över mina sminkrester o jag över hans tandkrämsfläckar. Nu kan vi skita ner vårt eget! =)



På lilla toan bryter vi av med lite rosa. Varken jag eller Linus är nåt större fan av färgen rosa, men detta blev faktiskt rätt fint. Spegeln o tavlan har jag inte fått upp på väggen än. =P



Så ser tavlan ut som jag ska sätta upp på väggen.


Ja jag får nog ta ett till inlägg med lite övriga bilder, för annars blir nog detta för långt. =)


Men visst blev det bra på toaletterna? =)


Jessi


Kommentarer
Postat av: Annica H

Det blev riktigt snyggt! =)

2011-05-09 @ 08:59:25
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/
Postat av: peanut!

åååhhh fy fan va bra det bleev!!!wohhoooooo!!!!veeery nice!!!! =) <3

2011-05-09 @ 10:22:30
Postat av: maria

jättefina toaletter, vi har grått och vitt på en toa och bryter av med en stark turkos, en riktig hitt om man gillar turkos!

2011-05-09 @ 10:29:20
URL: http://finamaria.blogg.se/
Postat av: Catrin

super fint!!! =) gilolar det gröna i stora barummet

2011-05-09 @ 21:10:26
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback