Smörgåstårta en helt vanlig ons.

Nu var det superlänge sen jag kom med något inlägg, men jag har faktiskt inte haft tiden lr lusten att sitta o knåpa ihop ett. Min dator börjar ge upp nu så det tar sån tid att skriva ett, speciellt om jag ska lägga upp bilder med. Men min snälla far har lovat att köpa en ny dator till mig när han vinner storvinsten. =P

Idag så fick vi besök utav mormor, mamma o syster. Det var första gången som mormor var här nere och hälsade på i det nya huset och hon var helt lyrisk. =)

Lite bilder från dagen:



Mamma hade med sig en present till Putte, och han blev överlycklig. Han stod o hoppade medans hon klippte bort alla lapparna. =P



Sen såg vi att hon hade glömt en lapp, men inte fick hon ta tillbaka fåret utan fight.. =P Fåret var ju hans nu.



Kissarna fick osså leksaker, som Putte tycke var rolig. Men Fling har gjort klart för honom nu att det är hennes leksak och inte Puttes. =)



Vi hade köpt smörgåstårta till lunch. =) MM MM MM!!! Fast den jag gör är faktiskt godast.. =P



Och till fika hade jag bakat plopprutor. Mormors favoritgodis är plopp och hon hade hittat ett recept som hon undrade ifall jag kunde göra åt henne. =)


Det var denna dag. Jag och Linus sitter nu i varsin ände i soffan super trötta och ska kolla en ny serie som vi köpt. The walking dead. är det nån som sett den?


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback