Orka!

Jag är bitter, sur o irriterad. Mest för att det finns alltför mycket idioter på denna planet. Och sen för att inget går som det ska, det är inget jag tänker skriva om här då jag vet att det finns vissa människor som läser min blogg som inte har ett skit med det att göra.

Sitter på jobbet så kan inte lägga upp bilder. Har massa bilder i min kamera som vill in på bloggen. =P

Oj, nu kommer Linus o hämtar mig..Hinner inte skriva mer. Vi ska åka o köpa lite byråer, har lite kasst med förvaring. =P

Jessi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte ska du vara bitter och sur, men o du tycker attnågon bär sig dumt åt eller något annat så tycker jag att du ska säga det till den. Allt blir bättre av att få det sagt. Antingen så bättrar den personen sig eller inte.



Är så glad för er skull :) Längtar tills vi kan komma ut å kika på hemmet :)

2011-05-04 @ 14:38:02
Postat av: Linda

Usch vad tråkigt att höra! Ni vet vart vi finns om ni behöver hjälp med något (: <3

2011-05-04 @ 15:08:31
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback