Lördagkväll.

Nu bara spottar jag ut inlägg, men jag får passa på för veckan som kommer jobbar jag JÄTTEmycket så jag kommer nog inte ha tid och energi till att sitta här.

Igår var planen först att vi skulle gå ut på krogen, men både jag o Linus kände inte alls för det. Vet inte om det var de dåliga vädret lr vad det var. Men helt off var vi.

Så vi gick på bio med Jens o Gard, på Fast & Furious 5. Den var grym. Vi alla var nog överens om att det var den bästa av alla dem filmerna. Riktigt sevärd med andra ord.

Vi hade sen planerat att gå och äta en bit mat och bara ta en lugn kväll. Vi hamnade på Twin och deras mat där är ju så himla bra så vi var supernöjda allihopa. Vi tog en öl till maten, o en till, o en till o sen satt vi i våra diskussioner som vi brukar fastna i och helt plötsligt var kl 02. =O



Haha jag vet inte riktigt vad Gard pekar på här, men det kan ha vart en brud. Mycket brudsnack o skratt blev det och vi hade en supertrevlig kväll. =)

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback