Kraftansträngning

Igår gjorde jag o Linus en bra kraftansträngning innan jag skulle åka o jobba. Vi fick väl upp-packat iaf en 15 kartonger, vilket jag tycker var yber bra. Det är fortfarande många kvar men en bit på vägen är vi nu.
Ser ju inte ut som kaos i kartongrummet än iaf. =P



Jag satte upp tavlorna övanför tv:n. Linus var dönervös när jag gick förbi honom med hammare, spik, tummstock o en stol. Så han släppte allt han gjorde och gick efter för att se vad jag skulle göra. Han tror inte jag kan göra något själv, och framför allt inte så att det blir bra. =P Men de där tavlorna hänger exakt lika på cm.. Så de så!





Vi har fått upp dvd-skåpen och våra hundratals filmer. Vi trodde vi skulle få jättemycket plats över iom att vi köpte det tredje dvd-skåpet, men det fick vi ju inte.



Vi har även ytterligare ett skåp med bara dvd-boxar. Brevid Puttes lekhörna. Men han är aldrig i sin lekhörna o leker utan han tar med lekhörnan till resten av hela huset.



Spelkartongerna har vi även packat upp, är lite trångt i spelskåpet o detta funkar ju inte om jag ska fortsätta samla på mina monopol.......Dom har fått en plats högst upp o där är det trångt.

Ne nu ska vi alla i familjen äta lite frukost sen ska jag iväg och jobba.


Jessi

Kommentarer
Postat av: maria

ni har verkligen få de jättefint! älskar er badrumsmöbel, verkligen skitsnygg!

2011-05-16 @ 10:34:39
URL: http://finamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback