Är sommaren här nu?

Nu vill jag ha sommar, men idag har det kännts som om att den var här. På dagen åkte vi till svärmor och Linus hjälpte henne med att sätta upp rullgardiner. Vi träffade även på Miranda som var ute med sin motorcykel. Hon är så himlans söt alltså. =)
 
Efter middagen idag så gick Linus för att vila lite inför hans nattjobb, men jag hade för en gångs skull lite energi och det var superfint väder ute, så jag högg tag i en pensel o fortsatte att måla lite.



Jag kom lite längre på min påbörjade vägg. Det tar verkligen lång tid, men det kommer bli fint när det blir klart. Förutom att man får lite ont i handen o armen så är det faktiskt lite kul att måla. =)



Vårt hus från lite längre avstånd. Nu har Jan-Åke och hans familj flyttat in i huset brevid oss med, så nu är vi inte ensamma på gatan. =P



Sen skulle jag o Putte gå på promenad, vi brukar gå denna vägen. Den fortsätter en bra bit efter ladan....



Men Putte ville bara leka med sin pinne som han hittat. Han älskar att springa den biten o kasta pinne, men han glömmer lite bort ibland att han även har behov som måste göras. =P Min lilla Fnaskis. =)

Ne nu är både jag o Putte jätte trötta o lite småfrusna, var nog i solen lite för länge. Så nu har vi mysstund i soffan. Ska se om jag hittar min kabel så jag kan föra över bider från mobilen. Tog en jättesöt bild på Fnaskis idag. =)

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback