Äckliga baciller!

Jag håller på o bli förkyld. :( tyvärr blir jag alltid sjuk när jag har träffat Alicia. Men de senaste gångerna har det bara setat i någon dag lr två. Jag hoppas på det denna gång med, Men jag blir alltid ordentligt förkyld 2 ggr per år. En gång på hösten o en gång på våren. O våren är ju här nu. Men jag tänkte skippa vårförkylningen denna gång. Ne nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Behöver sova lite tror jag. För övrigt trivs vi väldigt bra i huset. Både vi och djuren. Putte bara älskar att springa på åkrarna och kissarna gillar de stora ytorna och att de kommer ner till marknivå. Molly har äntligen börjat gå upp i vikt. Vi har försökt att få henne gå upp i vikt i snart 3 år, Men allt som krävdes var ett hus. :) god natt. / Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback