Sovrum.

Jag har tagit lite mer bilder idag invändigt. Det är ju lite svårt för er som inte vet hur det ska se ut med väggar, golv, möbler osv o tänka er hur det kommer bli. Men man ser ungefär hur stora rummen är. =P



Detta är vårat sovrum.



Står jag i andra änden o fotar. Som ni ser så är det faktiskt inte så jättestora rum.



Detta kommer att vara gästrummet. Linda på vänster vägg ska vi måla Michael!! =D



Detta rum är det rum vi ska ta av för att bygga ut badrummet. Så längst ner till hörnet i vänster kommer badkaret att stå. Väggen kommer gå strax efter fönstret. Detta rum kommer bli någon form av kontor. Bygglaget sover ju i huset nu under byggtiden så det är deras väska o madrass. =P Jag tycker bara det är skönt för jag är väldigt orolig över inbrott eller vandalism.

Det var alla sovrummen.


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback