Snart Klart!

Linus var ute igår vid huset och kollade lite efter att han hade vart hos sin morfar. Bygglaget höll på att packa ihop för i helgen. Igår hade de hunnit med att riva den väggen som ska bort, sätta upp en ny och sätta allt innertak. Det går så himla snabbt. De sa att de kommer tillbaks på onsdag och lägger golv, sen är de färdiga.

Vad hände där? Det var ju bara 1,5 vecka sen som vi stod och tittade på när huset kom. Linus o Lennart ska ut dit idag med och röja lite. Är sjukt mycket skräp på tomten igen. Jag tvingade Linus att ta med kameran o fota så jag kan se hur det blev, eftersom jag jobbar 34 timmar på 2,5 dag denna helg.

På tal om det så måste jag sticka till jobbet nu.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback