Nu är huset här!!

Huset står nu på sin rätta plats och det var riktigt intressant att vara där ute idag. Vi ställde klockan på 05.30 o gjorde iordning varm choklad o äggmackor. Vi ville komma ut rätt skapligt för att inte missa alltför mycket. Jag tog väldigt mycket bilder idag så det lär bli ett långt inlägg. Kanske till och med två...=P



Så här såg det ut när vi kom utmed vägen. =D



=)



Alla moduler på plats utom en och garaget.



Detta är kök o vardagsrum.



=)



Mycket virke är det! Även ena garageporten ligger på backen.



Sovrumsfönster.



Här lyfter de på sista modulen. Det är köket o tvättstugan i den modulen.



Jag o Putte posar så fint. =)

Jag får nog göra ett till inlägg, detta börjar bli långt. =P

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

så jäkla häftigt =)

Haha jag är helt inne i erat bygge och det är så spännande att läsa om alla steg.

På bilderna ovan ser allt så "enkelt" ut, det går snabbt och ser ut som en ikeamöbel med olika delar som har sin speciella plats. Svårt att fatta att det är ett riktgt hus =)

2011-03-02 @ 21:17:46
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback