Nära Mållinjen!

NU är vi nära mållinjen!! Imorrn är slutbesiktningen på huset, och det ska bli väldigt intressant. Vi har faktiskt en del att anmärka på. Inget stort eller allvarligt så, lite smått här o där. =P Det bästa är att efter imorgon så får vi gå in i huset och börja göra saker o ting själva. =D Så i helgen ska alla projekt börja, alltså tapetsering o lägga golv. WOHOO. vi har ju sagt ifrån golv i alla sovrummen för att vi ville ha ett eget, o sen har vi kört hela huset i en vit tapet för att vi ska sätta upp lite fondväggar här o där o trixa själva.

Idag har vi vart ute och städat upp på tomten, det tog några timmar kan jag säga. Sen har vi städat lite invändigt inför besiktningen imorrn.



Så här ser det ut just nu. Lite sterilt kanske, men det kommer bli så bra när vi är färdiga med det vi vill göra.



Detta var enda rummet de satt dit golvlisten på och det var ju tur det för både jag o linus tycker de är skitfula, så de ska målas vita.



Vi har även ätit vår första middag i huset. Eller middag o middag, det blev max eftersom vi inte har några vitvaror o golvet fick vi sitta på eftersom det inte finns möbler. =P Men vi var nöjda.



Putte var väl dock inte lika nöjd eftersom vi satt på hans nivå och åt hamburgare. Stackars lilla hund.. =P



Vi har tagit bort all skyddsplast o papper plus städat lite, så nu är det så fint så.

Jag har mer bilder att lägga upp men jag får nog göra det en annan dag för detta blir lite för långt. =P
Så nu sitter vi båda vid köksbordet o mofflar naturgodis. Linus pratar i telefon o jag datar. Socialt va? =P

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback