Mys söndag.

Imorse när klockan ringde så kändes det som om att jag aldrig hann sova. Det kändes som om att jag precis lagt mig och 5 min senare gått upp. Har ni känt så nångång? det är riktigt jobbigt, för man är ju inte utvilad för fem öre och är super trött. Jag hade ruskigt ont i fötterna och ryggen. En bra start på dagen... Eller inte. Och det blev inte bättre av att gå iväg o jobba när man såg detta:



FUSK!!!!

Inte piggnade jag till heller när jag väl kommit till jobbet. Men inte så konstigt, denna helg har vart rätt tuff. Kom hem runt 4 tiden och det var så himla skönt att sätta sig ner. Linus o Putte hade fullt upp med att sitta i köket o skälla på Pensionärer. Eller ja, Putte stod för skällandet o Linus för pekandet.



När katten är borta Dansar råttorna på bordet. =P Putte gillar att titta ut genom fönstret.



O nu har jag o Fnaskis parkerat i soffan o husse jobbar. Vi trivs bra här. =)


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback