Lite invändigt.

Vi fick två st nycklar till huset och så fick vi gå in i det. Putte var den första att sätta sint tass där inne. =P



Detta är det andra allrummet. Längst till höger kan man skymta vår kvalitetsansvarige Christer med sin jättemustach. =P



Det ena lilla sovrummet. Mitt Michael Jackson rum rättare sagt. woho!



Till höger på bilden kommer vardagsrummet vara och till vänster är ju köket. Kommer bli kanoners.



Man kan skymta lite av den mörka bänkskivan under pappret. Till vänster i hålen kommer micron och ugnen att vara. Skåpet över fläkten där den röda lappen sitter ska tas bort samt de två skåpen på var sida om fläkten.
Vi kommer ha öppen fläktkåpa, sätta dit smalare vitrinskåp jämte. Kan bli bra, jag ser potentialen. =P



Skylten som sitter på vår framsida av huset. =)



Vi åkte hem för lite lunch och när vi kom tillbaka hade de redan rest takstommarna. Jäklar vad snabba de är!



Vid taket på höger sida ser man även vindsluckan. Ja den är utifrån på nyare hus, fråga mig inte varför men jag klättrar då inte upp för stegen.

Det var sista bilden för idag. Blir säkert fler imorrn efter att vi har vart där ute. Jag brukar inte vara en sån som bryr mig om att få kommentarer eller inte, men nu skulle det vara lite kul att få kommentarer.

Vad tycker ni? Är det kul att följa bygget? Har ni frågor? =)


Jessi

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fort det går! :) Jättespännande :) Det kommer bli jättefint.

2011-03-01 @ 18:39:58
Postat av: Catrin

Superhäftigt =D

2011-03-02 @ 21:21:44
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: men va fort det har gott,det kommer bli jätte fint,o jätte bra för lille vovven

2011-03-03 @ 08:42:15
Postat av: Seb

Sjukt snabbt det går ja! Är kul att följa, så fortsätt med bilderna :-)

2011-03-03 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback