Lagerhaus.

Jag satt o surfade runt lite i brist på annat. Kom hem från jobbet strax efter 20 o satte ner min röv i soffan, sen dess har jag setat där. Eller ja, jag har vart ute på en runda med Fnaskis osså. Av nån anledning så kom jag in på Lagerhaus hemsida. Det är ju så kul att vi har fått det hit till stan tycker jag. Finns otroligt mycket skit. Men jag hittade en del skit som jag vill ha till huset.

Och om det inte blir så att jag köper det själv så önskar jag mig detta i Inflyttningspresent.




Från Vänster:
1
. Ram 59:-
2. Ram 49:-
3. Spiralblock 35:-
4. Örngott 49:-  Påslakan 179:-
5. Svart Flätad Korg 59:-
6. Handduk 59:-
7. Tvålpump Diamant 59:-
8. Tandborstglas 29:- Tvålpump 59:-
9. Grytunderlägg 49:-

Ja man ser ju vilken färg jag vill ha på mina saker. =P Men det skulle göra sig bra. Jag gillar speciellt Handduken "wash away your sins" Haha. De ska jag ha som gästhanddukar på lilla toan. =P O sen en jättebra bok som jag kan skriva ner alla mina onda planer jag har om mitt världsherravälde. =P

Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, undra hur det kommer sej att jag har hälften av alla saker ?! Kommer bli kanoners! (:

2011-03-03 @ 23:30:38
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback